Fashion Magazine - wiosna 2015






Najpierw w Twoim życiu była moda czy rysunek?


Sięgając pamięcią moimi pierwszymi rysunkami były właśnie ubrania.


Ulubiona kolekcja sezonu?


Zachwycił mnie Giam Battista Valli. Projektant proponuje współczesną ikonę, którą każda z nas chciałaby zostać. Tworząc ilustracje mody wolę jednak dać się ponieść własnej wizji, niż odwzorowywać innych projektantów, dlatego przygotowałam również rysunek będący zapowiedzią autorskiej kolekcji.


Twoje największe zawodowe marzenie?


Jako mała dziewczynka marzyłam by studiować modę za granicą i pracować jako projektant dla światowych marek. Przeszłam długą drogę edukacji i dzień po dniu nabierałam nowych doświadczeń. Moje marzenie się spełniło. Wówczas pomyślałam - dlaczego moje marzenia miałyby się ograniczyć do bycia projektantką? Dziś mogę być rysownikiem, jutro mogę pisać książkę o historii ilustracji czy uczyć rysunku żurnalowego, innego dnia mogę wykonywać haftowane dzieła sztuki w paryskim atelier, bądź tradycyjne techniki batiku w Tajlandii. Na dzień dzisiejszy chyba nie ma takiego marzenia, jestem otwarta na świat, tym samym dałam sobie prawo do bycia królową własnego życia każdego dnia. :)


Siadasz do pracy – co Cię otacza?


Lubię pracować w ciszy lub słuchac odgłosów natury np. zabawy wróbli. Podczas pracy, podobnie jak w życiu, cenię sobie minimalizm: puste biurko, kartka papieru, ołówek, komputer i wyobraźnia.